六级过啦~ CET 6 passed!

2008年8月26日 2 条评论

万恶的六级终于过啦,虽然分很烂,但还是发个文章祝贺一下。

恩 ,看到的都来祝贺一下吧~~

I finally pass the fucking CET 6, though I got a low score. Anyway I pass it, so everyone who see it please say congratulations to me. HAHA~

分类: 学习心情 标签:

闭幕式果然不如开幕式 The closing ceremony of the 29th Olympic games is not so good

2008年8月25日 评论已被关闭

有种虎头蛇尾的感觉。还有就是CCTV,BOB的导播还是那么烂,其他就不发表评论了。。。

The closing ceremony of the 29th Olympic games gives me a feeling that it has a fine start but poor finish. And also, the directors of CCTV and BOB are still so bad, sometimes naive.

I don’t want to say any more.

分类: 瞎扯淡 标签:

这就素广告

2008年8月24日 评论已被关闭
分类: 瞎扯淡 标签: